×

You are using an outdated browser Internet Explorer. It does not support some functions of the site.

Recommend that you install one of the following browsers: Firefox, Opera or Chrome.

Contacts:

+7 961 270-60-01
ivdon3@bk.ru

  • Nanocomposite organic-hybrid materials

    In this article is reviewed the nature of organic hybrid nanocomposites. Promising directions in the field of organic hybrid nanocomposite materials will be methods for the synthesis of multicomponent materials, as well as the type of "net net" and "host-guest". The fundamental problem with the chemistry and physics of nanocomposites is dependent "structure-property". Solving this problem will move from research materials to their purposeful design.

    Keywords: nanocomposite sol-gel technology, synthesis, nanoparticles.

  • Механизмы идентификации точек контакта с клиентом как инструмент повышения степени удовлетворенности качеством предоставляемой услуги

    В данной статье приводятся примеры стандартных и не стандартных точек контакта с потенциальными клиентами, описаны механизмы их выявления, а также приведены примеры из практического опыта работы авторов по данной теме. Дано определение понятию «клиентоориентированнсть» с точки зрения клиента, и предложены варианты, где применима данная стратегия. Поднят вопрос о качестве обслуживания и что стоит за этим пониманием для клиента, чего он ждет от сферы услуг и на что рассчитывает. В статье рассмотрены этапы анализа точек контакта, приведены примеры влияния этих точек на формирование лояльного отношения клиента к качеству услуг. 

    Keywords: услуга, точки контакт, идентификация, стратегия, анализ, клиент, потребитель, контакт, точки взаимодействия, ориентация на клиента

  • Socio-psychological mechanisms of formation of corporate culture of students in higher educational establishments

      This article discusses some of the social and psychological mechanisms of formation of corporate culture, developing in the process of interpersonal interaction of teachers and students of the University. The need to examine corporate culture of higher education gives the opportunity to all participants in the educational process to identify themselves with the institution of higher education to successfully adapt to the social norms and values of the University. It shapes standards of behavior and responsibility for their implementation, as well as having a great influence both on the individual and the University as an organization and society at large. Corporate culture provides more efficient activity of the University, and its main purpose is to participate in shaping the future of skilled professionals.

    Keywords: corporate culture, interpersonal communication, adaptation, extroversion, introversion, neuroticism

  • Abstracts

    `

    Keywords: